The Menu
Et ungt par rejser til en eksklusiv restaurant på en ø, hvor kokken har tilberedt en dyr og overdådig menu. Men det viser sig hurtigt, at middagsgæsterne står til at få nogle chokerende overraskelser serveret i denne sorte komedie skrevet af Seth Reiss & Will Tracy og instrueret af Mark Mylod.
Margot og Tyler, et ungt par, rejser til en fjerntliggende ø for eliten ved kysten for at spise på en eksklusiv restaurant, hvor en mystisk kok har tilberedt en overdådig, dyr menu. Men det viser sig hurtigt, at de indbildske, forkælede middagsgæster står til at få nogle chokerende overraskelser serveret. Konsumerisme får en hylende skræmmende betydning i denne sorte komedie med Hong Chau, Janet McTeer, Judith Light og John Leguizamo i en stjernebesætning. "The Menu" er instrueret af Mark Mylod, med et manuskript af Seth Reiss & Will Tracy.