The Moonshine War
Da et narkokartel med base i Miami går i opløsning, forfølger U.S. Marshal Raylan Givens sin tidligere ærkefjende, Boyd Crowder, der nu er hans allierede. Raylans efterforskning af sexforbryderen Jimmy Earl Deans chikane af en teenagepige bringer ham ansigt til ansigt med en gammel fjende af Givens-familien og matriark i en lokal forbryderfamilie, Mags Bennett.