The Other Woman
Daniel og Charlotte forlader Jacks lejr for at opfylde deres mål, og Jack og Juliet prøver at opspore dem, før de når det. Juliets romantiske historie på øen med ”De Andre” genfortælles.
Juliet modtager et uvelkomment besøg af nogen fra sin fortid med ordre om at finde Charlotte og Faraday for at forhindre dem i at fuldføre deres mission med alle midler. Ben tilbyder Locke en fristende handel.