The Phoenix of Gloucester
Den frustrerede bybo og forfatter, Charlie, bliver sendt til sin syge bedstefars forfaldne hus på landet og får til opgave at pakke hans ejendele ned. Under et sidste møde med bedstefaren, der nu er på hospice, trygler han Charlie om at finde den mystiske ”Føniks”. Gennem husets smukke, naturlige omgivelser og et tilfældigt møde med en lokal kunstner begynder Charlie at forstå, hvad hans bedstefar mener.