The Right Words
Kenza, 15, og hendes lillebror Madhi, 13, ydmyger ofte hinanden på de sociale medier. På bussen sætter Kenza sin naive og romantiske lillebror på prøve: han skal erklære sin kærlighed til Jada, pigen, som Madhi er forelsket i, selvom hun ikke kender ham.