The Sentinel
Der har aldrig været en forræder i USA's efterretningstjeneste … indtil nu. Og alle beviser peger på Pete Garrison, en af tjenestens med betroede agenter. Med to nådesløse efterforskere i hælene flygter Garrison i et forsøg på at rense sit navn og forhindre et attentatforsøg på præsidenten, før det er for sent!