The Turkey Bowl
Jim er besat af at bowle, mens Cheryl og deres gæster venter utålmodigt med Thanksgiving-middagen.
Cheryl forbereder en stor Thanksgiving-middag, men Andy og Jim tager af sted til bowlingturnering inden måltidet. Jim beslutter sig for, at han vil se footballturneringen, inden han tager hjem og lader dermed Cheryl og deres gæster vente på maden.