True Colors
En grænseoverløber, der står til at blive udvist, fremskynder sin fødsel, så hendes barn kan blive amerikansk statsborger; Violet og Cooper arbejder med et barn, der lider af kønsidentitetsforstyrrelser; Violet vil fortsætte i parterapi med Pete.
Addison, Pete og de andre behandler en grænseoverløber, der står til at blive udvist og selv har sat sin fødsel i gang, så hendes barn kan blive amerikansk statsborger; Cooper og Violet arbejder med en ung pige, som lider af kønsidentitetsforstyrrelser; Violet synes, at hun og Pete skal fortsætte i parterapi, før de begynder at date igen.