Turtle Hero: Ein Leben Fur Die Schildkroten
Peter Praschags barndomskærlighed til dyr udviklede sig til en ekspertise inden for krybdyr med fokus på Yangtze-blødskjoldsskildpadden, som der kun er tre kendte individer tilbage af. Hans bevaringsindsats strækker sig til Indien og Bangladesh og beskytter forskellige truede hvirveldyr.