Ud
På en helt almindelig dag er Gregs liv fyldt med familie, kærlighed og en balstyrig lille hund - men bag facaden gemmer Greg på en hemmelighed. I dag sker der dog noget nyt. Med lidt hjælp fra sin kvikke hund, og en lille smule magi, får Greg måske lært, at han ikke har noget at skjule.