Phineas og Ferb må hjælpe Love Händel med at bevise, at Klimpaloon eksisterer.
Love Händel-sangen The Ballad of Klimpaloon er nomineret til bedste faktabaserede sang ved Tristies, Trekantsområdets uddeling af musikpriser arrangeret af Random Swimwear. Da man betvivler eksistensen af den magiske, menneskelignende badedragt, Klimpaloon, rejser Phineas, Ferb og banden til Himalaya for at bevise hans eksistens og validere Love Händels nominering. Jon Stewart er gæst som hr. Random, direktør for Random Swimwear.