One Angry Man
Dre tvinges til at være jurymedlem, efter Junior har svaret på en indkaldelse, der var blevet smidt væk. Imens vælger Bow at tillade, at børnene bander i hjemmet, eftersom de er mere ærlige over for hende på den måde, men hun og Ruby fortryder snart den afgørelse.