Valkyrie
Valkyrie, som havde sin debut i Thor-Ragnarok, blev introduceret som en barsk "scrapper", som fangede andre krigere og solgte dem for "units". Men så blev det afsløret, at Valkyrie engang var en del af et eliteregiment, som havde svoret at beskytte Asgård. Da Valkyrie opdagede, at hendes tidligere hjem endnu engang var truet af ondskaben, blev den noble kriger genfødt og i sidste ende udpeget som Asgårds nye konge.
Valkyrie, som havde sin debut i Thor-Ragnarok, blev introduceret som en barsk "scrapper", som fangede andre krigere og solgte dem for "units". Men så blev det afsløret, at Valkyrie engang var en del af et eliteregiment, som havde svoret at beskytte Asgård. For længe siden forlod Valkyrie Asgård efter et bittert nederlag til dødsgudinden og Thors søster, Hela. Da det kom frem, at Hela var vendt tilbage for at pine Valkyries folk og tidligere hjem, blev den noble kriger genfødt. Hun indvilligede i at hjælpe med at redde Asgård fra den onde tyran. LEGENDS beretter om Valkyries overraskende rejse, hvor hun samarbejdede med The Avengers for at besejre Thanos og i sidste ende blev Asgårds nye konge.