Road Trippin'
Spændingerne stiger på Grey Sloan Memorial, efterhånden som konsekvenserne af lægemanglen begynder at vise sig. Meredith har svært ved at holde fri fra arbejde, da hun tilbringer en sygedag derhjemme med Zola. Hospitalet får uventet besøg.