This Boy's Life
En hjerteskærende coming-of-age-fortælling om en traumatiseret mor og hendes søns forhold til drengens nye stedfar.
For Toby Wolff og hans fraskilte mor Caroline var livet 1950'erne ikke lutter lagkage. De to frisjæle rejser på tværs af USA og slår sig ned i den nordøstlige del af landet, hvor de håber på et bedre liv. Der møder Caroline en høflig mekaniker, og alt lader til at gå godt. Men da parret bliver gift, opdager Toby og Caroline hurtigt, at han både er voldelig og alkoholisk, og de kæmper med at holde håbet i live i en umulig situation. Baseret på en sand historie af Tobias Wolff.