Wale
En 18-årig eksforbryder prøver at starte sin egen virksomhed som mekaniker, men det er ikke nemt, når man er en sort ung mand med en kriminel fortid. Og det bliver ikke nemmere, når man bliver hængt op på en forfærdelig forbrydelse af en ny kunde.