When We Speak
Tre whistleblowere taler om deres motivationer, erfaringer og udfald af deres egne sager. Medarbejder ved den britiske efterretningstjeneste, Katharine Gun, Oxfam-hjælpearbejder Helen Evans og Hollywood-skuespillerinden Rose McGowan lægger for dagen, hvad der sker med kvinder i When We Speak.