Vinterens payback
Da en enorm supermarkedslastbil forulykker på E6, får Jo Roger sin gamle ven og tidligere ansat, Roger, til at gøre comeback. I de sydlige bjerge finder Thord og Andrzej ud af, hvordan det føles at skulle reddes, da to af deres missioner tager en skidt drejning.