Worlds apart (part 1)
Da Spider-Man ser, at hans to værste fjender, Venom og Carnage, kaprer John Jamesons rumskib på en rejse til den gådefulde planet Counter-Earth, forsøger han at bremse dem, men fejler. De to symbiotiske skurke kommer med Jameson til Counter-Earth, hvor skibet styrter ned, og det lader til, at Jameson omkommer. Offentligheden bebrejder Spider-Man for, at Jameson tilsyneladende er død. Spider-Man foregiver at blive dræbt og skjuler sig i et halvt år, indtil han får en ny nanoteknologisk dragt af Reed Richards, hvorefter han får et nyt lift til Counter-Earth.