X-Ternally Yours
Gambit tvinges til at vende tilbage til sine sydstatsrødder af en gammelt tiende, en familiefejde og bortførslen af hans bror Bobby. Bella Donna og Assassin's Guild bruger bortførslen til at lokke Gambit i hendes kløer og tvinge ham til at gennemføre det afbrudte ægteskab. Da hun bytter Bobby og tiende for Gambit, giver Bella tyvene en falsk tiende, der sikrer deres ødelæggelse ved X-Ternals hånd. Heldigvis for Gambi følger resten af X-Men ham tilbage til sumpen, med Gambits hjælp konfronterer de med succes Assassins på rette tid og sted og afslører deres bedrag.