Year of the Scab
To uger inde i 1987-sæsonen gik spillerne fra NFL i strejke. For første gang i den amerikanske sportshistorie måtte reserverne indtage banen. Ukendte, tidligere stjerner, og folk, der aldrig havde været stjerner, blev håndplukket fra deres upåagtede tilværelser og fik en chance for at opnå udødelighed. Hvad de ikke vidste, var, at den gyldne billet ville få negative konsekvenser.