Yours, Sugar
Clare tumler med, om hun har lyst til at være Sugar eller ej, mens hun kæmper med problemer på jobbet og med Rae. I fortiden har en ung Clare og en ung Lucas måttet bearbejde deres sorg ved Frankies begravelse. Hvis Clare ikke kan finde ud af sit eget liv, kan hun så være Sugar?