A Vicious Cycle
Spøgelset Anna Fowler beder Melinda om at hjælpe med at finde hendes datter Lane. Hun påstår, at Lane har brug for Annas hjælp. Da Melinda finder Lane, nægter hun at se sin mor. Da Anna angriber Lanes forlovede, opdager Melinda en hemmelighed, der involverer både mor og datter. For at Anna kan komme videre, må Melinda hjælpe begge med at acceptere deres fortid.
Spøgelset Anna Fowler beder Melinda om at hjælpe med at finde hendes datter Lane. Hun påstår, at Lane har brug for Annas hjælp. Da Melinda finder Lane, nægter hun at se sin mor. Da Anna angriber Lanes forlovede Tim, opdager Melinda en hemmelighed, der involverer både mor og datter. For at Anna kan komme videre, må Melinda hjælpe både mor og datter med at acceptere deres fælles fortid.