Drømmeholdet
Marcia Clark erklærer, at O.J. Simpson er blevet sigtet. Robert Shapiro søger rådgivning hos F. Lee Bailey og finder på en provokerende strategi. Mens Shapiro begynder at sammensætte ”drømmeholdet”, må han overtale O.J. til at hyre Johnnie Cochran.
Robert Kardashian fortæller sine børn om Simpson, mens Marcia Clark selvsikkert erklærer sigtelsen mod ham i medierne. Robert Shapiro søger rådgivning hos F. Lee Bailey, som inviterer en overraskende allieret, Alan Dershowitz, med til at danne O.J.'s juridiske ”drømmehold”. Shapiro drager fordel af sagens etniske implikationer, da han taler med journalisten Jeffrey Toobin, og O.J. præsenteres for et provokerende valg af sagfører. Clarke bifalder Christopher Darden, og den fortsatte mediebevågenhed truer retssagen. Cochran giver Simpson et løfte.