The Winner Takes It All
Selvom Star stadig har det svært efter Hunters død, går hun meget langt for at sikre, at gruppen får en udgivelsesdato for deres album. En frustreret Simone kæmper med mobning, og Alexandra flytter ind hos Derek på trods af de vanskeligheder, de har oplevet.
Selvom Star stadig har det svært efter Hunters død, går hun meget langt for at sikre, at gruppen får en udgivelsesdato for deres album. En frustreret Simone kæmper med mobning, og Alexandra flytter ind hos Derek på trods af de vanskeligheder, de har oplevet. I mellemtiden står Carlotta over for vanskelige beslutninger, når det drejer sig om at lede gruppen. STAR og EMPIRE støder sammen, da Jamal Lyon bliver spurgt til råds.