Shardlake
Året er 1536. Advokaten Matthew Shardlakes liv bliver vendt på hovedet, da Thomas Cromwell får ham til at undersøge et mistænkeligt dødsfald på det afsides kloster Scarnsea. Bedrag, svig og korruption hærger klosteret, og det står hurtigt klart, at det ikke er det første mord. Shardlake bliver indblandet i et spind af løgne, som ikke kun truer hans integritet, men selve hans liv. Denne fængslende whodunnit-serie er baseret på de verdensberømte Tudor-krimiromaner skrevet af C.J. Sansom.