Past Lies
Past Lies fortæller historien om en gruppe kvinder, hvis stabile, succesfulde liv pludselig rystes, da resterne af en af deres gymnasiekammerater, som forsvandt under deres gymnasietur til Mallorca 25 år tidligere, dukker op.
Ligrester bliver fundet i en grotte på Mallorca og fører politiinspektør Paula Ríos fra politistationen i Elda til øen. Resterne tilhører hendes storesøster Mati, der forsvandt under en tur i gymnasiet 25 år tidligere. I mellemtiden mødes Matis gruppe af venner fra hendes sidste år i gymnasiet til en genforening i lyset af Ritas hjemkomst. Rita har været en anerkendt filminstruktør i London i 25 år. Den nostalgiske stemning bliver afbrudt, da kriminalbetjent Ríos dukker op for at informere dem om opdagelsen. Efter femogtyve år har ingen af dem været i stand til at glemme den mystiske forsvinden.