Brooke Shields: Pretty Baby
Et elektrisk blik på skuespilleren, modellen og ikonet Brooke Shields, der forvandler sig fra en seksualiseret ung pige til en kvinde, der opdager sin styrke. Hendes fortælling holder et spejl op foran et samfund, der reducerer kvinder og piger til objekter, og viser farerne, styrken og glæden ved, hvad det vil sige at opnå handlekraft og tale med en autentisk stemme.