Sadie Sparks (Kortfilm)
En overnaturlig komedieserie om et meget mærkeligt par. Sadie er en teenage-heks under oplæring og Gilbert er den gnavne magiske kanin, der har fået til opgave at være hendes mentor, det viser sig at være et magisk match..