Star
Med Queen Latifah og Benjamin Bratt i hovedrollen og med et soundtrack med original musik og imponerende musikalske optrædener er Star et følelsesmæssigt drama, der følger tre talentfulde sangere, desperate efter en ny start og med ambitioner om stjernestatus, mens de navigerer rundt i den benhårde musikbranche.
Stars liv i plejesystemet gjorde ikke hendes drømme mindre, men det gav hende styrken til at forfølge dem. Sangeren er indstillet på at følge vejen til berømmelse i den benhårde musikbranche, og hun opsporer sin søster, Simone, og sin bedste ven fra Instagram, Alexandra og trioen er på vej til Atlanta. Da de når frem, finder de støtte i form af moderfiguren Carlotta og en talentagent ved navn Jabil, som interesserer sig for Star. Mens de unge kvinder følger deres drøm, finder de ud af, at ambitionerne har en pris, og nogle gange er prisen for høj.