Still Missing Morgan
En sommeraften i 1995 blev Colleen Nicks liv ændret for altid, da hendes datter, Morgan Nick, blev kidnappet, mens hun legede med nogle venner i nærheden. Da Morgan Nick-sagen blev genundersøgt i 2020, fulgte et dokumentarhold de nye efterforskere - hvilket førte til den første dramatiske ændring i efterforskningen i 25 år.