The Accident
The Accident udforsker et glemt samfund, der er blevet ødelagt af en katastrofe. En eksplosion og et katastrofalt kollaps på byggepladsen for et meget tiltrængt regenereringsprojekt i Glyngolau, en by i et foranderligt Storbritannien, dræber en gruppe lokale børn. Da sorgen giver plads til vrede, bliver samfundet tvunget til at konfrontere svære sandheder midt i deres søgen efter retfærdighed.