Agent Carter
1946. Peggy arbejder for det hemmelige SSR (Strategic Scientific Reserve) og ender med at lave administrativt arbejde, selvom hun hellere vil få ram på skurkene ude i felten.
Det er 1946, og freden har tildelt agent Carter et slag, eftersom hun presses ud, da mændene vender hjem fra Europa. Hun arbejder for det hemmelige SSR og ender med at lave administrativt arbejde, selvom hun hellere ville få ram på skurke ude i felten. Hun prøver også at leve livet som singlekvinde efter at have mistet sit livs kærlighed, Captain America. Da en gammel bekendt, Howard Stark, bliver beskyldt for at have anvendt sine mest dødbringende våben, beder han Peggy om at finde de ansvarlige og rense sit navn.