Antidisturbios
Seks urobetjente deltager i en udsættelse, der går skævt og ender med, at en immigrant dør. Interne anliggender efterforsker hændelsen. Betjentene beslutter at gøre alt for at slippe ud af kniben. Laia, en agent fra indre anliggender, har mistanke om, at sagen er meget mere kompleks, end den lader til.