Attack on Pearl Harbor: Minute by Minute
Denne gribende historiske serie giver det dybeste indblik nogensinde i den dag, der ændrede forløbet af anden verdenskrig - og de skibe og liv, der gik tabt.
Denne gribende historiske serie giver det dybeste indblik nogensinde i den skæbnesvangre dag, der ændrede forløbet af anden verdenskrig - og de skibe og liv, der gik tabt. For at stykke denne komplekse begivenhed sammen dækker hver episode hver sin del af tidslinjen for at fortælle den intense historie om det japanske angreb, der ændrede verden for altid.