Ayla & The Mirrors
Ayla, en rig og forkælet pige, får et chok, da hun mister sin far, og ikke kan huske noget. Da ingen gør krav på hende, kommer hun til børne- og ungecentret Skovlunden. Der møder hun Inés og dansegruppen Mirrors. Hun opdager også, at hun har en overraskende evne: Hun kan høre andres følelser gennem musikalske syner. Aylas faster Esmeralda holder nøje øje med hende for at sørge for, at hun ikke er en trussel mod hendes nyerhvervede arv.