Beyond
Holden, en ung mand, som vågner op fra en koma efter 12 år, opdager nye evner, der driver ham midt ind i en farlig konspiration. Nu må Holden prøve at finde ud af, hvad der skete med ham gennem disse 12 år, hvordan man overlever i en verden, som ændrede sig, mens han var væk, og svare på spørgsmålet, hvorfor skete det for ham?