C.H.U.E.C.O.
En enkemand og far til tre er på kanten til ruin, men han arver en uventet formue fra sin onkel. Men pengene har én betingelse: At familie tager sig af Chueco, en voksen chimpanse med en stor hemmelighed: Han kan tale. Det bliver ikke let at skjule, for chimpansen holder aldrig mund og får familien ud i al slags ballade.
Juan Gustozzi er en enkemand og far, der bor med sine tre børn og Amanda, der fungerer som husholder, kok og "mor" for børnene. Familien er på nippet til ruin, da de arver en formue fra Juans onkel. Men der er én betingelse for pengene, de skal tage sig af Chueco, en voksen chimpanse, som et familiemedlem. Alle er spændt på ideen om en kæleabe, indtil de opdager, at Chueco har en kæmpe hemmelighed, aben kan tale. Hele familien må slå sig sammen for at holde på Chuecos hemmelighed, mens den kække chimpanse roder dem ud i en masse ballade.