Crash & Bernstein
Wyatt Bernstein, der er desperat efter at få en bror, designer dukken Crash. Crash bliver en højtråbende surrogatbror, der hjælper Wyatt med at overleve i en familie kun bestående af piger.
Da Wyatt Bernstein modvilligt tages med i Build-A-Bestie-butikken, skaber han dukken Crash. Wyatt, der er desperat efter at få en bror, designer sin dukke med ninjavåben, stærke holdninger og en passion for at bygge og ødelægge ting. Men vigtigst af alt ønsker Wyatt, at Crash skal være hans fortrolige. Han bliver en højtråbende surrogatbror, der ikke kender nogen grænser. Wyatt bor sammen med sin mor og sine søstre, den populære 16-årige Amanda, den modebevidste søster Cleo og den selvsikre 6-årige Jasmine. Crash får ansvaret for at passe på Wyatt, og med det følger kaos og familiekærlighed.