De Wit, Rosé en Roodtrip
Den førende vinekspert Harold Hamersma og forfatteren/skuespilleren Ronald Giphart har været venner i årevis. I denne dejlige nye serie forlader den charmerende duo studiet og tager på et roadtrip for at udforske berømte vinområder.