Dirty Sexy Money
Nick Georges far var den rige Darling-families advokat, mens Nick blev de fattiges advokat. Da hans far dør, bliver Nick tilbudt hans job og en høj løn, men er jobbet hans livs chance eller et livstidsfængsel?
Nick voksede op som andenprioritet efter sin fars arbejde som rådgiver for New Yorks rige Darling-familie. Da hans far dør, tilbyder patriarken Tripp ham jobbet som familiens advokat og vogter af dens hemmeligheder. Nick ved ikke, om det er hans livs chance eller en livstidsdom. Nick skal håndtere den magtfulde og stærke Tripp, hans smukke kone Letitia og deres fem problematiske voksne børn. Patrick, New Yorks kammeradvokat, skjuler en hemmelighed, der ikke vil forsvinde, og som truer hans senatspost. Den tre gange gifte kendis Karen mistede sin uskyld til Nick. Brian er præst og har altid afskyet Nick. Juliet er en forkælet unge, der længes efter at blive en anerkendt skuespillerinde, og hendes tvillingebror Jeremy, der ofte har tømmermænd, frygter, at han er en skuffelse for familien. Darlingernes milliarder har skabt en storslået familie, men samme rigdom truer med at ødelægge den.