En verden af magi
Sindet tror på, hvad øjnene ser… Illusionsmesteren Drummond Money-Coutts tager på en international rejse, hvorpå han udforsker spændingen og risikoen ved avancerede korttricks og tryllekunstner. Ved hjælp af alt fra ekstrasensorisk perception til at svæve fascinerer DMC sit publikum med betagende kunster på gaderne i London, Barcelona, Mexico City og Singapore.