Every Day Fry-Day
Omkring 60 procent af de hollandske husholdninger har en airfryer, men de fleste bruger kun enheden til pomfritter og bitterbalkødboller. Det er en skam, for der er så meget mere, man kan lave med den! Det er derfor, at Danny Jansen viser, hvor alsidig denne minikonvektionsovn er i Every day Fry-day.
Omkring 60 procent af de hollandske husholdninger har en airfryer, men de fleste bruger den kun til pomfritter og bitterbalkødboller. Det er en skam, for der er så meget mere, man kan lave med den! Det er derfor, at Danny Jansen viser, hvor alsidig denne minikonvektionsovn er i Every day Fry-day. Komplette måltider som risotto, babi pangang med krydrede bønner, lasagne, laks med grønsager, ribeye og lækre kartofler og lækre ting til morgenmaden plus desserter som tarte tatin og smuldrepie, der alle kan tilberedes i airfryeren. Man kan gå forbi de færdiglavede snacks i fryseafdelingen i supermarkedet fra nu af, for hver fredag eftermiddag modtager Danny en særlig gæst i sit køkken for at tilberede en snackplatte sammen, der ikke kun ser fristende ud, men også smager utroligt lækkert! Fra nu af får airfryeren en særlig plads i jeres køkken, for: Every day Fry-day!