Finding Alice
Da hendes mand dør pludseligt i et fald, sidder Alice alene tilbage i det hus, hendes elskede mand byggede. Huset er på samme tid dejligt og flygtigt, men hjælper ikke Alice med at konfrontere hans brutale forsvinding.
Da hendes mand dør pludseligt i et fald, sidder Alice alene tilbage i det hus, hendes elskede mand byggede. Huset er på samme tid dejligt og flygtigt, men hjælper ikke Alice med at konfrontere hans brutale forsvinding. Hun har svært ved at finde selv køleskabet, og den unge enke indser snart, at hendes mand efterlod både gæld og hemmeligheder.