Gordon Ramsay: Opgør på fremmed grund
Uncharted bliver personlig, da Gordon står overfor de britiske stjernekokke Paul Ainsworth og Matt Waldron, der fik deres debut i Ramsay-køkkener, før de åbnede deres egne restauranter. Eftersom Paul og Matt er på hjemmebane, må Ramsay give alt, hvad han har i sig i de sidste retter for at forhindre, at hans studerende bliver mestre. Mens han er i Costa Rica står Gordon overfor sin hidtil største udfordring: at konkurrere mod sin datter Tilly i et episk kulinarisk opgør.