Guilty Pleasures
Dette 24Kitchen-show handler om guilty pleasures. I hver episode fortæller berømte hollændere om deres hemmelige spisevaner og deres yndlings-guilty pleasures. Chefkok Perry de Man fra 24Kitchen sætter et originalt præg på disse retter.
Dette 24Kitchen-show handler om guilty pleasures. I hver episode fortæller berømte hollændere om deres hemmelige spisevaner og deres yndlings-guilty pleasures. Chefkok Perry de Man fra 24Kitchen sætter et originalt præg på disse retter. Sammen tilbereder de en gourmetversion af retten. Vil berømtheden sætte pris på denne ny version?