High School Musical: The Musical: The Series: The Sing-Along
Tretten år efter High School Musical blev filmet på East High, sætter dramaafdelingen en modig ny opsætning sammen: High School Musical: The Musical! Denne gang står teksterne på skærmen, så du kan synge med i hvert eneste afsnit! En helt ny klasse med unge mennesker spiller karaktererne Gabriela, Troy, Ryan, Sharpay og alle de andre - med mere end nok high school-drama på og væk fra scenen!
Velkommen til East Highs første opsætning af High School Musical: The Musical nogensinde, hvor en ny æra af high school-unger og deres nye dramalærer prøver at genskabe historie på scenen næsten 15 år efter den originale Disney-film blev filmet der. Du vil også skabe historie, mens du følger teksterne på din skærm og synger med i hvert afsnit! Til at spille rollerne som Gabriela, RIcky og resten af de originale karakterer er Nini, en opadgående stjerne, som lige er kommet ud af teaterlejren; Ricky, Ninis skateboardende ekskæreste, som slutter sig til teaterafdelingen for at få hende tilbage, E.J. Ninis fornemme og lækre nye kærlighedsinteresse; og Gina den ambitiøse ny transferelev med skeletter i skabet og teater i sine knogler. Med at opføre nyt materiale og genskabninger af klassiske HMS-sang er disse stræbsomme skuespillere fra East High fast besluttet på at bringe deres version af High School Musical til scenen sammen med alt dramaet fra det virkelige liv, som ikke var i det originale manuskript! Gør dig klar - det er snart din tur!