Isabel Preysler, My Christmas
Isabel Preysler byder os velkommen i sit hjem for at vise os, hvordan hun fejrer en af årets mest mindeværdige helligdage: julen. Med sine medarbejderes hjælp fører Isabel tilsyn med selv de mindste detaljer og deler glæden ved nuet og fortidens nostalgi med sine børn.
For Isabel Preysler og hendes familie er julen en helt særlig tid. Ved denne lejlighed åbner hun dørene til sit hjem som aldrig før for at dele alle forberedelserne helt ned i detaljen. Hendes døtre, Tamara Falcó og Ana Boyer bliver også sat i sving for at hjælpe deres mor med at genskabe uforglemmelige minder. Hun tager sig af alle detaljer ved forberedelserne, mens hun deler glæden ved nuet og fortidens nostalgi med sine børn, også dem der bor i udlandet. Julen er trods alt også den tid, hvor man husker dem, der er væk.