It Was Always Me
Efter faderens pludselige død forlader Lupe Mexico for at rejse til Colombia til hans begravelse. Der møder hun Noah, hans mystiske assistent, og med ham melder hun sig til en tv-konkurrence for at undersøge sandheden om, hvad der skete med hendes far, den berømte sangskriver Faraoen.
Da Lupe er 22 år gammel, forandres hendes liv pludselig, da hun hører, at hendes far, en berømt colombiansk sangskriver, er død. Da hun ankommer til Colombia, møder hun Noah, en mystisk karakter, som viser sig at være faderens assistent. I stedet for at vende hjem til Mexico beslutter Lupe at blive, fordi hun mistænker, at faderens mystiske død ikke var en ulykke. Sammen med Noah tager hun ud på et musikalsk eventyr fyldt med farer, mystik og romantik i Colombias caribiske region.