Time Switch
Paz, en selvoptaget influencer, ankommer til byen Água-Marinha, hvor hun støder sammen med de lokale aktivister og bliver stemplet grundet krænkende adfærd. Hundrede år tidligere, i 1922, står Cecilia over for et arrangeret ægteskab - et liv hun ikke ønsker - i Água-Marinha efter sine forældres død. På mystisk vis giver universet de to kvinder en udvej, da de bliver fanget i hinandens kroppe.
I denne brasilianske serie er selvoptagede Paz ikke tilfreds med at være Brasiliens mest kendte influencer i 2022. Hun tager til den lille kystby Água-Marinha, en by der står forrest, når det kommer til kvindelig selvstændiggørelse. Her planlægger hun at åbne House of Paz, hvor hun vil oplære en ny generation af influencere. Men de lokale kvinder i Água-Marinha, der ledes an af María, er imod Paz' planer om at overtage et sted, der i forvejen bruges som kulturcenter. Da en kontrovers mellem Paz og María hemmeligt bliver filmet og går viralt, bliver Paz stemplet grundet sit krænkende sprog. I samme by blot i 1922 står en ung forfatter over for en svær situation. Cecilia - forfatter og arvtager i en rig familie - må flytte ind hos sine gudforældre, efter hendes egne forældre døde i en brand. Hvad værre er, at hun bliver tvunget til at gifte sig med gudforældrenes umodne søn, Pedro, på trods af hun er lesbisk og ikke ønsker at blive en overklassekvinde eller mor. De to kvinder, adskilt af hundrede år, er desperate for at flygte fra deres liv for i stedet at forfølge frihed og lykke. Universet beslutter at hjælpe dem: De rejser på mystisk vis gennem tiden for at vågne op i hinandens kroppe i et andet århundrede. Nu står de over for problemer og en helt anden tidsperiodes forunderlige tilstand, hvilket gør, de gentænker kvinders rettigheder med respekt for det sted, de befinder sig i, og skaber nye roller i verden.